Garantie &
Klachten

Waar kunnen wij je mee helpen? 

Heb je een vraag over de garantie of is er iets niet naar wens? Laat het ons weten, wij lossen dit graag voor je op. Bij ons staan kwaliteit en klantenservice bovenaan de prioriteitenlijst!

Garantie

Heb je een vraag met betrekking tot de garantie van je product(en)? Stuur ons binnen 7 dagen na ontvangst van je bestelling of na constatering van het defect een melding hiervan naar info@hazelandgrace.nl.

In deze email ontvangen wij graag een uitgebreide beschrijving wat er aan de hand is, en een foto of filmpje van het probleem of defect

Klacht

1. Maak je klacht aan ons kenbaar.
Vertel ons in schrift gedetailleerd en duidelijk wat er aan de hand is en wat wij voor jou kunnen doen om de klacht op te lossen.

2. Email
Klachten behandel wij per email, dit doen wij niet omdat we je niet te woord willen staan. Wel zodat voor ons beide alles in schrift staat. En wij tijd hebben om er goed naar te kijken en een goede en vooral passende oplossing te bedenken.

3. Contact vanuit ons
Wij informeren jou altijd via de email over de status van jou klacht. Sommige klachten zijn gelukkig snel opgelost, en soms duurt het even ietsjes langer. Wij doen ons uiterste best om binnen 48 uur met een reactie te komen.

4. Oplossing
Wij komen altijd met een oplossing. Wij zorgen dat wij binnen onze macht en ook regelgeving een passende oplossing vinden voor jou.

Contactformulier